הנוסחה לגמילה מעישון

שתצית בך את הדרייב המסוגלות וההחלטה
להיגמל מעישון !

בבקשה תשלחי לי את הסדנה הדיגיטלית במתנה

מי אני?

 

אני מזמינה גם אתכם להתחבר לכוחות שלכם ולרגע של חסד שבו אתם תיגמלו מעישון.

מתאמנים מספרים

ניסים אוחיון

5/5

הגעתי לסדנה של יעל אחרי ניסיונות גמילה מעישון שלא הצליחו בעבר. יעל היא חדה, היא קלטה אותי, היא הבינה מה הנקודות הרגישות שמנעו ממני בכלל בעבר להפסיק לעשן. היא קשובה, היא מותק של בחורה. יצאתי מהקורס גמול מעישון ואני מודה ל ה’ שהכרתי את האדם הנפלאה הזאת, שאפו לה.

רותי ברק

5/5

אחרי הרבה שנים של עישון שהיית מגדירה אותן של קל ועד בינוני ואינספור ניסיונות להיגמל מעישון דרך קורסים ושיטות כאלה ואחרות, הגעתי בסופו של דבר אל אישה נדירה בשם יעל רון שבשיטה שלה היא הצליחה לגמול אותי מעישון ואני אסירת תודה לה על כך. מאוד מאוד מאוד ממליצה עליה בחום רב.

אורלי ג'נט

5/5

כבר בשיחה אחת החדרת בי מוטיבציה ונטעת בי אמונה וכוחות שבשום דרך לא הצלחתי לגייס קודם לכן. השיחות איתך החזירו לי את הביטחון והאמונה בעצמי, החדירו בי מודעות לתזונה, רצון לעסוק בספורט והמון אנרגיה להתמיד.אין לי מילים להודות לך על מתנה זו. אין לי ספק שלא הייתי מגיעה לכך ללא “מגע הקסם” שלך ועידודך ועל כך המון תודות.

יהודית מירן

5/5

הכרתי את יעל לפני עשור ומאז היא מהווה עבורי כתובת נאמנה בכל הקשור להבאת הגוף למצב חיוני ובריא.
מעבר השכלתה הפורמלית, ליעל כישרון טבעי “לשים את האצבע על הנקודה” ולמקד להיבטים הדורשים התייחסות, תוך מתן מגוון אופציות וכלים ליישום. יעל אישה אמינה ונעימה. הידע המעמיק, הניסיון הרב יחד עם אמונה עמוקה ורצונה להיטיב, הופכים את יעל למנחה ומטפלת מצוינת ומומלצת.

בבקשה תשלחי לי את הסדנה הדיגיטלית במתנה