אימון אישי – הדרך לתוצאות בחיים

פגישות אימון אישיות ליצירת מפנה משמעותי וחיים מתוך בחירה אישית

תוצאות בחיינו הן תמיד תוצאה של יחסים ושל מי אנחנו באנרגיה שלנו שם. האימון מהותו חקר ההוויה בדרך לטרנספורמציה.
האימון עוסק במישור העמוק בהפקת תוצאות רצויות לחיינו מתוך אוטנטיות וחופש בחירה.
ההוויה מתוכה אנו מממשים את חיינו, משקפת את הלך הרוח, את הרגש שאנו פועלים מתוכו כתגובה לאירועיי חיינו, לכן באימון תמיד נחקור את ההרגשה ביחס לפער שאנו חווים.
שלב נוסף שמבטא עבודה שלמה, שאי אפשר להתעלם ממנו בדרך להפקת תוצאות, הינו הביטוי של ההרגשה בתחושות הגוף.
החיים הינם בתוך הגוף שהוא מכונה פועמת וחיה עם שפה של תחושות ולכן כדי להפיק תוצאות טובות שנמצאות במתאם לרצון החופשי עלינו לחוש טוב בתוך גופינו אחרת התוצאות יתקלקלו או יעמיקו את המתח הגופני בנו.
מטרת העל הינה נפש בריאה בגוף בריא והאימון לתשומת הלב לתחושות הגוף, לשפה ולתודעה, לוקח לשם.

הז’אנר אליו אני משתייכת הוא הז’אנר של שיטות אימון מבוססות גוף, לא על ידי מגע, אלא על ידי הגדלת היכולת לנהל את הגוף ההיפך מלהיות מנוהל על ידו ובכך להשיג תוצאות הפוכות מהרצון החופשי.

העבודה השלמה הינה תשומת לב לרבדיי התודעה, תחושות הגוף והשפה. תשומת לב לאנרגיה שלנו, למגנט אותו אנו מייצרים וחיבור אל תודעה עמוקה יותר, בדרך למימוש עצמי והתמרת היכולות. תשומת לב ליצירת איזון והרמוניה בתוך הגוף בדרך ליצירת רטט ותהודה למימוש חיינו.
תשומת לב לשפה, למילים והמשפטים, טון הדיבור, תנועות הגוף וכו’ שמתארות את הלך הרוח שלנו הן אלה שקובעות מה יחזור אל חיינו, מה נמגנט אלינו בחזרה וזה פועל כמו בומרנג, בדיוק רב.

כשאנחנו בתשומת לב לתודעה, לתחושות הגוף ולשפה, כשאנחנו מפתחים את השריר הזה ומתקשרים עם הגוף בשפתו אנחנו יכולים לספור עד עשר, להרגיע ולהפוך להיות בעלי הבית של רצונותינו. ההיפך מלהיות רובוטים של תהליכים מהעבר והתגובתיות שהפכנו להיות. לחיות מתוך רצון חופשי והגשמת החזון תמיד תעשה על ידי פירוק המנגנונים האלה. כך שנוכל להשאיר את העבר בעבר, כך שיפתח מרווח נקי בהווה שיאפשר עתיד מדויק לרצון החופשי בכל תחום בחיינו בו אנו חווים פער.

“איפה שאני לא מפיק תוצאה זה בגלל שיש איזה שהיא מגבלה שנמצאת בתוכי, יכול להיות שהיא לא מודעת אבל היא נמצאת בתוכי”


חשוב להבין שכמו שהתוצאה לא קרתה ככה היא יכולה כן לקרות.

לקיחת אחריות והתבוננות, תאפשר לגשת אל הזיכרונות הטמונים בתוכנו, לפרק אותם, להכיל אותם בתחושות הגוף ולתת לשפה בה אנו מבטאים את המציאות המתהווה להיות נוכחת.

מאמרים נוספים

תשאיר פרטים כאן ונחזור אלייך